My Blog

mai 21, 2009

Anexa 3

Elena > wrote:

Miercuri, 30 ianuarie 2008

Aflati cu stupoare ca un baiat a jignit foarte urat pe una dintre colegele lui.
Luati imediat masuri; baiatul e infierat, recunoaste fapta(nu stie fraierul sa minta precum altii), promite ca nu mai spune asa ceva.
Daca l-ati fi intrebat pe baiat care au fost motivele care l-au determinat sa o califice asa de urat pe una dintre colegele lui, ati fi aflat ca domnisoara:
–  vine strident fardata la scoala, are unghiile vopsite in cate doua culori stridente( chiar si profeasoara de romana i-a spus sa nu mai vina asa la orele ei)
–  vine la scoala imbaracata provocator (bluze scurte, cu buricul gol, pantaloni care acopera doar jumatate din ceea ce trebuie sa acopere)
–  fumeaza in pauze in WC, dupa care vine in clasa si isi da cu deodorant pentru a disparea mirosul,
–  minte, si pentru a fi mai convingatoare detaliaza cu lux de amanunte minciuna pe care o spune( acesta este elevul care apoi voteaza pe biletele)
–  face gesturi provocatoare in pauza cu manerul de la umbrela, gesturi pe care eu ca femeie nu pot sa vi le repoduc dvs ca barbat.Eu m-am innegrit cand am auzit, dvs. probabil veti rosii.
From: Corneliu r>
To: Elena >
Sent: Thursday, January 31, 2008 3:55:54 PM
Subject: Re: miercuri, 30 ian

Multumesc pentru informatii, Maria Oancea nu mai vine fardata de cateva zile…
Asteptam un telefon din partea dvs. pentru a stabili o intanire le gata de scoala. Mihai mi-a transmis ca nu ati gasit timpul necesar sa ma sunati.
As aprecia daca mi-ati raspunde la mesajul pe care vi l-am trimis zilele trecute.

Multumesc pentru atentie,
Corneliu Riegler

Elena < > wrote:

Si calificativul pe care ea l-a primit de la coleg a fost tot in urma cu cateva zile bune(chiar saptamani)

Plec ptr o saptamana din Bucuresti, asa ca a trebuit sa lucrez ceva mai mult

Mesajul este in lucru, il fac printre picaturi, il veti primi, si sper sa reusiti sa fiti obiectiv cand il veti citi.
Va dati seama ca nu stau nepasatoare cand vad cum copilul meu este distrus iar pramatiile sunt salvate.

Cu stima
Elena Barbu

From: Corneliu >
Subject: Re: miercuri, 30 ian
To: „Elena >
Date: Thursday, January 31, 2008, 8:32 PM

Contez pe o discutie face to face 🙂

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.