My Blog

mai 22, 2009

Anexa 4 pag 1

From: Corneliu >
Subject: Re: dirigintele riegler
To: „Elena >
Date: Friday, February 1, 2008, 1:56 PM

Doamna Barbu,

am spicuit mesajul dvs. si constat ca si acesta este plin de jigniri, calomnii, interpretari tendentioase.
V-as putea demonsta pe acte ca gresiti grav si calomniati fara nici un fel de temei. An crezut unitial ca acele cuvinte grele pe care le-ati aruncat se datoteaza unei stari trecatoare, insa constat ca este ceva permanent. Cred ca atitudinea dvs. de parinte afecteaza pe fiul dvs., dar si intreaga clasa VI-A. In consecinta avand in vedere ca v-ati pierdut orice urma de incredere in diriginte, iar copilul dvs. ale colegi „pramatii”, va rog ca in aceasta vacanta sa solicitati mutarea la clasa paralela, a VI-a B, diriginte, prof. Popescu Elena (profesoara de muzica a elevului) unde sper sa fiti multumita.
Va rog ca pana marti, 5 februarie sa imi confirmati acest fapt. In situatia in care nu primesc raspuns, in conformitate cu art.118, litera „f”, coroborat cu art.120 alineatul 2 il voi muta personal.

Multumesc pentru atentie si intelegere.

Elena > wrote:

Stimate domnule Riegler,

Fie nu vreti sa intelegeti, fie chiar nu intelegeti ce anume am vrut sa va transmit.

Mesajele mele pe care dvs. le considerati jignitoare reprezinta adevarul pe care dvs., nu vreti sa-l acceptati.
Mai mult; imi atribuiti niste afirmatii pe care eu nu le-am facut.
Va reprosez: atitudinea pe care ati avut-o visa-vi de copilul meu atunci cand acesta si-a rupt dintele, indiferenta cu care ati privit aceasta problema, persecutarea copilului meu inca de la inceputul anului scolar, denigrarea acestuia si a noastra ca parinti.

Responsabili.
Nu am facut responsabil pe nimeni de ceea ce i s-a intamplat copilului meu, cu atat mai mult pe Braduceanu (poate imi explicati de unde a reiesit acest lucru.  Chiar nu inteleg de unde ati scos aceasta idee. Mai mult dvs. sunteti cel care pentru a ma convinge ca Mihai e singurul vinovat de ceea ce i s-a intamplat mi-ati subliniat la ultima sedinta problemele grave de disciplina pe care le-a avut copilul meu.

Responsabilitatea mea ca parinte
Vreau sa va reamintesc faptul ca am luat atitudine la ceea ce mi-ati spus la sedinta din noiembrie visa-vi de actele de indisciplina ale copilului meu si am venit sa vorbesc cu profesorii lui pentru a ma lamuri ce anume se intampla.
Am venit de 8 ori la scoala si am luat legatura cu o parte dintre profesori care mi-au spus ca Mihai NU creaza  probleme cu disciplina la ore.Am discutat cu dvs. acest aspect si mi-ati spus ca sunt profesori care nu vor sa recunoasca ca au probleme la ore. Mai mult, dupa ce in luna octombrie, d-na Trifan mi-a comunicat ca Mihai a deranjat ora de engleza, am revenit dupa o luna la scoala si am intrebat-o daca s-au produs schimbari in comportamentul copilului meu.Aceasta mi-a spus ca s-au produs schimbari in bine, si chiar mi-a sugerat cum sa procedeze Mihai pe viitor pentru a nu mai fi tentat sa deranjeze ora. Chiar in ziua in care s-a produs accidentul am fost si am discutat si cu profesoara de germana care mi-a spus de asemenea ca a vazut progrese foarte mari la Mihai, atat la disciplina cat si la participarea la ore. Faptul ca am venit nu o data ci de cate doua ori, la unii profesori, pentru a vedea daca copilul meu are probleme cu disciplina la ore, faptul ca am discutat cu profesorii de romana, fizica, geografie, biologie, engleza, germana, demonstreaza importanta pe care am dat-o informatiilor pe care mi le-ati dat la sedinta cu parintii.

Faptul ca dvs ati sustinut ca Mihai are probleme de disciplina si cei 6 profesori au contrazis acest lucru, precum si afirmatia dvs. cum ca acestia nu vor sa recunoasca ca au probleme la ore, mi-au tras niste semnale cu privire la denigrarea pe care incepusera-ti sa o faceti copilului meu.
In luna ianuarie, cand am discutat telefonic cu dvs. v-am rugat sa-mi spuneti CONCRET care sunt problemele copilului meu si ce anume face el la scoala. Mi-ati spus ca nu si-a facut cum trebuie job-ul de elev de serviciu, ca nu a sters tabla cand a plecat din clasa, ca nu a bagat buretele in dulap si l-ati intors din statie ca sa bage buretele in dulap, ca era mizerie in clasa, ca a spus in timpul orei de istorie ca s-a sunat, dar nu se sunase, ca ati plecat din clasa si cand v-ati intors dupa cateva minte el era in banca (spre deosebire de altii care erau in picioare) dar nu avea cartea deschisa, si si-a deschis-o cand v-a vazut (motiv ptr care l-ati certat, desi nu era singurul in aceasta situatie).
Nimic din ceea ce mi-ati relatat dvs., nu putea sa prevada ceea ce s-a intamplat.
Mai mult, in ziua in care Mihai si-a rupt dintele, ati facut o noua runda de biletele anonime, si Mihai a avut doar 3 voturi, in scadere dupa cele 8 pe care le primise in luna noiembrie. Deci daca ar fi sa ne luam dupa biletelele dvs, Mihai nu are nici o vina ptr ceea ce i s-a intamplat, ptr ca era un copil cuminte.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.