My Blog

mai 22, 2009

Anexa 4 pag 2-3

Problema Braduceanu
In conditiile in care comportamentul lui Braduceanu nu a fost niciodata discutat la orele de dirigentie si nici la sedintele cu parintii, permiteti-mi sa imi sustin punctul de vedere cum ca acest elev este favorizat de dvs. Dupa descrierea exceptionala pe care o faceti acestui elev „impecabil”, imi sustin inca o data cele de mai sus.Faptul ca sunteti singurul profesor care aveti o parere atat de buna despre acest copil chiar nu va pune semne de intrebare?
Tin sa subliniez ca eu nu v-am reprosat dvs., legalitatea examenului. Am tinut sa va informez despre modul in care a procedat mama lui Braduceanu atunci cand copilul ei a dat un examen. Ea este cea care la examen a tinut sa-mi precizeze ca fiul ei nu intra la comisia la care a fost repartizat ci la alta. Faptul ca acest copil este constient de puterile supranaturale ale mamei lui determina si comportamentul acestuia. El a aflat inca de mic cat de important este sa stii cum sa te strecori prin viata, si asta face si in continuare(stiti de la Mihai cum a obtinut Braduceanu, la mate, singurul 10 din viata lui)
Vreau sa va reamintesc ca de cate ori am discutat cu dvs. despre copilul meu, fara sa aduc cumva vorba despre Braduceanu, dvs mi l-ati laudat pe Braduceanu, mi-ati spus ca este un copil de nota 10 , ca la istorie este tot timpul cu mana pe sus, raspunde, este cuminte si chiar nu intelegeti cum poate un copil care este de 10 la istorie sa fie de 7 la alte materii ( tocmai luase un 7 la romana nota pe care mama lui a contestat-o).De asemenea mi-ati spus ca nu este Braduceanu de vina ca face glume in timpul orelor ci clasa este vinovata ca il incurajeaza si rade la glumele lui, Stanciu este vinovat ca din spatele clasei il priveste pe Braduceanu, si din priviri ii spune sa mai faca o gluma. Nu este vinovat Braduceanu ca s-a intors la testul de istorie la Stanciu sa-l intrebe ceva, Stanciu este vinovat ca l-a intrebat ceva pe Bradu si acesta s-a intors( primul copil din clasa a ajuns sa-l intrebe pe ultimul).Nu este vinovat Braduceanu ca a aruncat cu bulgari, in timpul sedintei cu parintii, in geamurile scolii, agentul de paza care a facut aceasta afirmatie minte.
Sunt curioasa cine este vinovat de dialogul facut de Braduceanu la ora de romana si de Balada de pe telefonul lui.
Subliniez faptul ca eu v-am sunat de fiecare data ca sa ma interesez despre copilul meu iar dvs, pe timpul si pe banii mei, imi vorbeati despre un alt copil la superlativ desi eu nu va intrebasem nimic.
Sa stiti ca eu nu mi-am adus copilul la acest liceu ca sa auda porcariile lui Braduceanu cu atat mai mult cu cat acesta sunt spuse in timpul orei de romana. De fapt nici nu ma mai mira faptul ca ii luati apararea unui asemenea elev din moment ce dvs., dupa ce v-am rugat sa-i dati lui Mihai testul de la istorie pentru a vedea si eu de ce a luat doar nota 7, i-ati spus copilului meu, de fata cu toata clasa; ” Barbule- Eu nu sunt chelner ca tu sa comanzi o bautura si eu sa vin sa ti-o aduc”.

Protectia lui Braduceanu
Vreau doar sa va reamintesc ca anul trecut la primul test de la istorie le-ati trimis copiilor notele pe mess. Bradu avea 6. La sfarsitul primului semestru i-a iesit media 10. Oare cum?
Atunci cand un copil vorbeste in ora de istorie sau la informatica este imediat penalizat si trimis afara. Lui Bradu i se da doar un avertisment.Lista poate continua.
Precum in fabula Corbul si Vulpea, doamna Braduceanu face tot posibilul ptr a-si proteja copilul.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.