My Blog

mai 22, 2009

Anexa 4 pag 3-4

Masuri
Mi-am permis la sedinta cu parintii sa intreb ce masuri veti lua pe viitor pentru a preintampina aparitia unor probleme similare, intrucat am vazut ca atunci cand doua eleve au copiat la teza, ati sanctionat intreaga clasa, interzicandu-le petrecerea de la sfarsitul de an.
Se pare ca aceasta sanctiune ati dat-o doar pentru ca ati fost ranit in orgoliui dvs, ( ati afirmat ca fetele v-au facut de rusine in scoala).
Dacat ati fi luat masuri atunci cand trebuia, nu se ajungea la aceasta situatie. Si cand spun masuri nu ma refer numai la scaderea notei la purtare. Ma surprinde faptul ca dvs., care veniti cu maualul de psihologie la sedintele cu parinti , nu vedeti decat aceasta masura pentru rezolvarea problemelor din clasa. Sincera sa fiu chiar ma asteptam sa vad de la dvs., ca un formator de scoala noua ce sunteti, un set de masuri adecvate scolii din secolul 21.
Masurile pe care mi le-ati prezentat dvs, sunt aceleasi masuri care se luau si pe vremea lui Ceausescu. Din pacate sau din fericire copiii nostri nu mai fac parte din acea generatie si cred ca pe langa acele masuri, care trebuie luate in situatii grave, se mai pot lua o serie de masuri specifice temperamentului fiecarui copil in parte.
Atata timp cat copiii vad ca, Dvs., ca diriginte nu luati pozitie visa-vi de comportamnetul lui Bradu, ei vor intelege ca daca poate Bradu pot si ei.
Nu am nimic cu nici un copil din clasa dar nu pot sta indiferenta cand un copil transforma zilnic orele in circ. Si ne mai intrebam la sedinte de ce nu inteleg copiii nostri la mate, fizica, etc. Atat timp cat Braduceanu se stramba la profesori cand acestia sunt cu spatele la tabla si explica , va dati seama cat de atenta mai este clasa la explicatia profesorului.

Incidentul de la MALL
In descrierea incidentului de la MALL  ati omis ceea ce era mai important. Ce a facut CONCRET copilul meu la Mall?
Mihai a fost  taxat de dvs. pentru ca vorbea si radea tare si s-a maimutarit in spatele dvs.De fapt ati fost ranit in orgoliul propriu ptr ca si-a permis sa se strambe in spatele dvs. Mai mult, dupa ce cu cateva zile in urma le dadusera-ti 3 si 4 la testul de istorie,  acum copilul meu era vesel, radea si se bucura de viata. Mai mult, parinti iresponsabili ca noi, in loc sa-si tina copilul acasa drept pedeapsa ptr nota primita la istorie, au permis copilului sa mearga la MALL. Aceasta iesire a fost de fapt un test ptr noi parintii ptr a vedea care parinte se alarmeaza ptr nota de la istorie si care nu da doi bani pe ea. Se pare ca ati uitat ca eu lucrez cu Mihai mai ales cand are teste de dat si stiu clar ce stie si ce nu. Faptul ca la al doilea test aproape toata clasa a luat 7, si nu le-ati dat testele sa le vada, imi ridica numeroase semne de intrebare despre corectitudinea acestora.
Referitor la gestul copilului meu cred ca stiti ca oamenii te respecta atunci cand ii respecti si tu pe ei.
Mai mult, dvs nici macar nu stiati la ce statie sa coborati si i-ati dus o statie mai departe, ia-ti lasat singuri in statie, ati revenit, dupa care ca sa va intoarceti la MALL ati urcat copiii in cateva taxiuri.

Discutii tensionate purtate cu familia
Imi pare rau dar atat eu cat si sotul meu nu avem obiceiul sa facem temenele in fata nimanui mai ales atunci cand avem dreptate.
Atat timp cat ati avut o atitudine corecta fata de Mihai, nu am avut discutii tensionate.
Primul semnal din partea dvs. a fost la sfarsitul anului scolar cand lui Mihai nu i-ati dat diploma, desi avea media 9.60, iar alti copii care au avut media mai mica decat al lui au primit. In conditiile in care ati avut un numar insuficient de diplome, consider ca trebuiau date in functie de rezultatele obtinute, si nu in functie de „ochii frumosi” ai parintilor.
In momentul in care va permiteti sa-mi spuneti ca copilul meu este PROST CRESCUT consider ca discutile tensionate au fost cel mai mare grad de politete pe care l-am putut avea cu dvs., cu atat mai mult cu cat cei care mint si isi permit sa faca glume proaste cu profesori sunt  protejati.
Relatiile tensionate au aparut din momentul in care mi-am permis sa va sugerez sa faceti ceva pentru ca Braduceanu sa nu mai deranjeze orele.Din acel moment l-ati urmarit pe Mihai in permanenta pentru a-l prinde cu diverse prostioare si a mi le aduce la cunostinta.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.